Czasami podczas logowania lub podczas korzystania z naszego serwisu może pojawić się komunikat o poniższej treści:
Ups, coś poszło nie tak - prosimy spróbować ponownie! Jeśli podczas wykonywnia operacji został wciśnięty klawisz F5 (lub inny powodujący odświeżenie strony) to czynność należy powtórzyć bez odświ eżania strony. Należy sprawdzić ustawienia przeglądarki internetowej lub ustawienia programu antywirusowego i włączyć obsługę plików cookies oraz zmiennych sesji dla naszego serwisu. Jeśli problem będzie się powtarzał to prosimy o kontakt z administracją serwisu!
Włączenie plików Cookies
Opisany komunikat może wystąpić w przypadku nie akceptowania przez przeglądarkę intenetową plików cookies z naszego serwisu - zatem należy sprawdzić ustawienia plików cookies w przeglądarce, można również dodać naszą stronę w ustawieniach danej przeglądarki, tak aby nasz serwis mógł zawsze używać plików cookies - poniżej zrzut ekranu przedstawiający zmianę ustawień dla przeglądarki Google Chrome.
Jeśli zmiana ustawień plików cookies w przeglądarce nie rozwiąże problemu, to należy sprawdzić działanie naszego programu z inną przeglądarką np. Mozilla Firefox - wówczas będzie można wykluczyć błędne ustawienia przeglądarki.
Jeśli na obu przeglądarkach (np. w Google Chrome oraz Mozilla Firefox) występuje ten sam problem to należy sprawdzić czy pliki cookies nie są blokowane przez inną aplikację np. program antywirusowy (firewall) lub przez oprogramowanie routera - należy wówczas zmienić ustawienia i zezwolić na zapisywanie plików cookies z naszego serwisu.
Czyszczenie pamięci podręcznej
Jeśli obsługa plików cookies jest włączona i nadal występują problemy z poprawnym działaniem strony, wówczas warto wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki lub usunąć pliki cookies danej przeglądarki - czynności te są opisane w naszym dziale pomocy:
https://www.fakturowo.pl/pomoc/czyszczenie-pamieci-przegladarki
Ups, coś poszło nie tak - prosimy spróbować ponownie! Jeśli podczas wykonywnia operacji został wciśnięty klawisz F5 (lub inny powodujący odświeżenie strony) to czynność należy powtórzyć bez odświ eżania strony. Należy sprawdzić ustawienia przeglądarki internetowej lub ustawienia programu antywirusowego i włączyć obsługę plików cookies oraz zmiennych sesji dla naszego serwisu. Jeśli problem będzie się powtarzał to prosimy o kontakt z administracją serwisu!
Włączenie plików Cookies
Opisany komunikat może wystąpić w przypadku nie akceptowania przez przeglądarkę intenetową plików cookies z naszego serwisu - zatem należy sprawdzić ustawienia plików cookies w przeglądarce, można również dodać naszą stronę w ustawieniach danej przeglądarki, tak aby nasz serwis mógł zawsze używać plików cookies - poniżej zrzut ekranu przedstawiający zmianę ustawień dla przeglądarki Google Chrome.
Jeśli zmiana ustawień plików cookies w przeglądarce nie rozwiąże problemu, to należy sprawdzić działanie naszego programu z inną przeglądarką np. Mozilla Firefox - wówczas będzie można wykluczyć błędne ustawienia przeglądarki.
Jeśli na obu przeglądarkach (np. w Google Chrome oraz Mozilla Firefox) występuje ten sam problem to należy sprawdzić czy pliki cookies nie są blokowane przez inną aplikację np. program antywirusowy (firewall) lub przez oprogramowanie routera - należy wówczas zmienić ustawienia i zezwolić na zapisywanie plików cookies z naszego serwisu.
Czyszczenie pamięci podręcznej
Jeśli obsługa plików cookies jest włączona i nadal występują problemy z poprawnym działaniem strony, wówczas warto wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki lub usunąć pliki cookies danej przeglądarki - czynności te są opisane w naszym dziale pomocy:
https://www.fakturowo.pl/pomoc/czyszczenie-pamieci-przegladarki