Potwierdzenie wysłania wiadomości
Istnieje możliwość otrzymania potwierdzenia, że z naszego serwisu wysłano do klienta dokument lub fakturę. Aby otrzymać takie potwierdzenie należy podczas wysyłania wiadomości zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu wystawiania dokumentu. Poniższy zrzut ekranu przedstawia sposób wybrania odpowiedniej opcji, aby otrzymać powiadomienie email o wysłaniu wiadomości.

Warto pamiętać, że informacje o wysłanych wiadomościach są zapisywane automatycznie na stronie - Ustawienia > Wiadomości.

Potwierdzenie (w formie pliku PDF) można pobrać również już po wysłaniu wiadomości, opis na poniższej stronie:
https://www.fakturowo.pl/pomoc/potwierdzenie-pdf-po-wyslaniu-wiadomosci

Istnieje możliwość otrzymania potwierdzenia odczytania wiadomości, opis na poniższej stronie:
https://www.fakturowo.pl/pomoc/potwierdzenie-odczytania-wiadomosci

UWAGA WAŻNE!
Potwierdzenie wysłania wiadomości stanowi jedynie potwierdzenie, że wiadomość została wysłana poprawnie z naszego serwera pocztowego, takie potwierdzenie nie daje gwarancji, że adresat odebrał tą wiadomość (np. filtr antyspamowy danego odbiorcy może odrzucić przez pomyłkę taką wiadomość).
Potwierdzenie wysłania wiadomości