Odpowiedzi (8)

Fakturowo.pl

Czasami może wystąpić taka sytuacja - przyczyną są pliki Cookies zapisane w przeglądarce internetowej użytkownika.

Jeśli po wejściu na stronę - Ustawienia > https://www.fakturowo.pl/wyloguj - nadal jesteśmy zalogowani na konto to należy samodzielnie usunąć pliki cookies.

Po usunięciu plików wszystko powinno działać poprawnie, opis usunięcie plików cookies można znaleźć na poniższej stronie:
https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-wyczyscic-pamiec-podreczna-i-pliki-cookie-w-przegladarce


Użytkownik

w jaki sposób wylogować się ze wszystkich urządzeń?



Użytkownik

ok ale jęli dałem dane dostępowe np koledze żeby coś skorygował to jak mogę zabronić mu dostępu? dałem mu dane do logowania nie zapraszałem przez zaproszenie.
czy wystarczy jak np zmienię hasło?


Użytkownik

a czy zmiana hasła na jednym urządzeniu automatycznie powoduje wylogowanie ze wszystkich urządzeń?


Fakturowo.pl

Tak, zmiana hasła spowoduje wylogowanie ze wszystkich zalogowanych urządzeń.


Użytkownik

a czy zmiana hasła na jednym urządzeniu automatycznie powoduje wylogowanie ze wszystkich urządzeń?


Użytkownik

a czy zmiana hasła na jednym urządzeniu automatycznie powoduje wylogowanie ze wszystkich urządzeń?