Odpowiedzi (1)

Fakturowo.pl

Sprawdziliśmy Państwa konto - nie macie Państwo włączonej opcji kodów GTU.

Aby kolumna z kodami GTU była widoczna na wystawianym i wydrukowanym dokumencie:

  • obsługa kodów musi być włączona na stronie - https://www.fakturowo.pl/ustawienia - w opcji - Kod GTU (JPK_V7) - należy wybrać - TAK (z wydrukiem);
  • na dokumencie kod GTU musi być wybrany spośród kodów GTU_1 - GTU_13 dla przynajmniej jednej pozycji, jeśli nie wybierzemy żadnego kodu to kolumna z kodami GTU nie będzie widoczna;
  • należy również pamiętać, że po włączeniu kodów GTU w ustawieniach, kody GTU nie pojawią się automatycznie na już zapisanych dokumentach - aby kody GTU były widoczne na już zapisanych dokumentach należy edytować dany dokument, wybrać odpowiedni kod GTU, a następnie zapisać dokument - dopiero wtedy kody GTU będą widoczne na zapisanym dokumencie.