Aby wygenerować dokument wystarczy wypełnić wzór/formularz odpowiedniego dokumentu, których lista dostępna jest na stronie - Wzory pism - następnie można pobrać plik w formacie PDF i wydrukować go. Generowanie dokumentów z naszym serwisem jest bardzo proste, przebiega szybko i jest bezpłatne.
Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do wielu dodatkowych funkcji (które nie są dostępne dla osób nie posiadających zarejestrowanego konta), najważniejsze funkcje to:
- możliwość zapisywania/edycji wygenerowanych dokumentów;
- możliwość numerowania wygenerowanych dokumentów;
- możliwość tworzenia nowych dokumentów na podstawie dokumentów już zapisanych;
- możliwość umieszczania w treści dokumentu danych adresowych klientów znajdujących się w bazie danych (zakładka - Klienci) oraz umieszczania danych klientów pobranych bezpośrednio z rejestru GUS (aby wstawić dane należy ustawić kursor myszy w treści dokumentu w miejscu, w którym chcemy wstawić dane, a następnie kliknąć prawy przycisk myszy i z rozwijanego menu wybrać opcję - Wstaw dane z bazy danych - lub - Wstaw dane z bazy GUS);
- możliwość zmiany stopki, która jest widoczna w prawym dolnym rogu każdego utworzonego dokumentu.
Rejestracja konta
Warto zarejestrować konto w naszym serwisie, ponieważ zarejestrowanie konta jest bezpłatne i do niczego nie zobowiązuje, a zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do wielu dodatkowych funkcji, kliknij tutaj aby zarejestrować konto.Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji w Polityce PrywatnościAkceptuj